Nog maar 3.5 week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Femke Schijndel - WaarBenJij.nu Nog maar 3.5 week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Femke Schijndel - WaarBenJij.nu

Nog maar 3.5 week

Blijf op de hoogte en volg Femke

23 November 2015 | Spanje, Barcelona

Hallo iedereen,

Het heeft weer even geduurd, maaaaaarr...
Hier is mijn nieuwe reisverslag.
Ik ga het deze keer kort houden en niet iedere dag beschrijven want van 21 dagen is dat een beetje lastig!

Op 5 november is mama samen met Hans aangekomen. We hebben met z'n 3e een super fijne tijd gehad! Als eerste heb ik mama en Hans een rondleiding gegeven op stage. Volgens mij waren ze erg onder de indruk. Op 6 november was mama jarig en natuurlijk hebben we dit hier gevierd :) Mama heeft een mooie dag gehad zij ze.
We hebben veel dingen gezien, natuurlijk al dingen die ik al gezien had maar ook een keer dingen die ik nog niet gezien had dus dat was wel fijn.
Als voorbeeld, met de studentenbijeenkomst van Barcelona Students zijn we door een park gelopen waar ik een heel mooie fontein zag, maar waar we meteen weer weg moesten. Ik wou hier graag nog een keer heen en we zijn hier dus samen geweest. Als je de foto's ziet zie je wel hoe fijn we het samen gehad hebben! Mama en Hans zijn op 9 november weer gegaan.

Op 13 november kwam Dimphy 's middags aan. Zij is in haar eentje naar stage gekomen omdat ik pas om 2 uur klaar was. Ze heeft toen samen met mij buiten gelopen toen ik de kinderen moest surveilleren in hun pauze. Ze vond dit volgens mij erg leuk omdat ze zo de kinderen bezig zag en ook zag wat ik moest doen. Zaterdags zijn we naar de dierentuin gegaan, die ik nog niet gezien had! Dus toch nog iets nieuws:D Na de dierentuin hebben we even lekker op het strand gelegen, maar het was al laat dus de zon ging snel onder.. Op zondag en maandag hebben we voor mij geen nieuwe dingen meer gedaan en hebben we weer even op het strand gelegen. Op dindsdag hebben we voor 2 uurtjes fietsen gehuurd en hebben lekker langs het strand gefietst. Dit was erg fijn en zo konden we lekker uitwaaien! Daarna hebben we heel de middag op het strand gelegen en ben ik zelfs nog verbrand!

Toen Dimphy 's avonds weg ging had ik het erg moeilijk. Bij mama had ik dit ook al, maar bij Dimphy wist ik dat het nu weer een maand duurde voordat ik iedereen weer zou zien..
Ik heb het heel de avond nog erg moeilijk gehad toen..
Woensdags werd ik met hetzelfde gevoel wakker maar toen Jaimy en ik bij de bushalte zaten te wachten kwam er een oude man aangelopen en die ging naast Jaimy zitten. Hij zakte binnen een paar seconde helemaal tegen Jaimy aan en begon rare geluiden te maken. Zijn ogen waren helemaal wit en samen met een andere mevrouw heb ik hem voorzichtig op de grond gelegd. Jaimy en ik hebben hem toen in de stabiele zijligging gelegd toen een andere mevrouw de ambulance ging bellen. Wij zijn bij de man gebleven tot de ambulance er was. Tussendoor had ik dit aan stage laten weten en ze noemen ons daar nu superhelden haha! Waarschijnlijk heeft de man erg veel geluk gehad en hij had zelfs 1 minuut geen adem meer, maar die kwam gelukkig vrijwel meteen terug.
Donderdags toen ik naar stage ging en ik in de bus zat, zag ik de man weer lopen. Hij leefde gelukkig nog :)

Dit weekend is een rustig weekend voor mij, de vriend van Jordi is er en ik heb eigenlijk niet zo veel gedaan. Voor een keer is dat ook heel fijn!
Vanaf dit weekend zijn de kerstversieringen in de stad aanwezig, die ga ik vanaf het volgende weekend maar eens goed bekijken!

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot gauw!

  • 23 November 2015 - 12:58

    Mama:

    Ha meisje. We hebben inderdaad een paar fantastische dagen samen gehad! Wat heb ik genoten! En wat was het bijzonder om met zo'n zomerse temperatuur mijn verjaardag de hele dag en avond buiten te kunnen vieren! Nog een paar weekjes genieten van de Spaanse kinderen en al het moois wat Barcelona te bieden heeft! En dan naar huis om hier samen kerst te vieren. Kijk er erg naar uit! Liefs en een dikke knuffel xxx

  • 24 November 2015 - 13:59

    Oma Van Schijndel:

    Weer een mooi verslag waarin leuke dingen zijn gebeurd .Zoals tweemaal bezoek van thuis .Wat hebben jullie het leuk gehad . Dat van die man bij de bushalte was iets minder leuk ,maar wat super van jullie. Mooei foto's ook . Inderdaad nog 3,5 week .Wij tellen ook af. groetjes van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 961
Totaal aantal bezoekers 5044

Voorgaande reizen:

02 September 2015 - 23 December 2015

Stage in Barcelona

Landen bezocht: